Pangbulle

Igår när jag satt och letade på Youtube efter ett specielt citat så råkade jag springa på några klipp med Pangbulle, jag hade helt glömt bort den serien.
Det är massa sketcher med komiker och skådespelare, och programledaren är Fredrik Lindström. Tunga grejer...

Jag tittade bara på ett klipp och det var det som handlade om svampplockaren Bernt, skrattade lite smått åt det, för som vi alla vet så finns det ingen som är bättre på att spela eländig än Robert Gustavsson.

Kommer också ihåg sketcherna om "rasist poliserna", "hur man får en tjej", "män i sås" och "när en kille tar hem en kompis"

Nej men har man sett på maken nu blev jag så sugen på att kolla på fler klipp och bli lite extra nostalgisk.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0