Jims värld

Det första jag tänker skriva om är faktiska Jims värld, ja tro det eller ej det första blev inte om scrubs.
För ett tag sedan så tyckte jag inte om den här serien, när jag satt och zappade och det kom upp så bytte jag direkt, men sen blev jag presenterad för den och det är jag jäkligt tacksam för.

Jim, pappan det handlar om, är en riktig man, så det ska vara, och ja ni som har sett den kommer tycka detta är lite sjukt, men mannen är sexig.
I serien är det mycket kvinnoskämt om att kvinnan ska veta sin plats i hemmet. Roligt roligt, funkar alltid att skämta om kvinnor, det leder till många skratt.

Om jag måste tänka på framtiden så skulle jag inte ha något emot att ha Jim som sambo (för inte en chans att jag gifter mig) när jag blir äldre, en riktig man, vad mer kan man be om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0