Fight club

Bästa filmen jag har sett på länge!

Först innan jag hade sett den tänkte jag något i stil med "även om filmen är dålig så är Brad Pitt med och är utan tröja, och mycket högre krav än så har jag inte". Men nu när jag har sett den...alltså jag vet knappt vad jag ska säga, för jag vill inte förstöra den för dom som inte har sett den...eller jo tusan jag vill nog det...men nej jag ska inte, inte den här gången mina vänner.

Hur som helst det är soft i början att dom slåss i källare men sen tar dom det en aning för långt, och när jag fick reda på hur det låg till...herregud jag kunde knappt hantera det, jag kan knappt hantera det nu, det är så jäkla genialiskt, jag tittade på den själv och jag skricker ut: "SKOJAR DU MED MIG, DET HÄR ÄR JU FÖR JÄVLA SMART!"

Tung film som bör ses, jag kan inte fatta att jag inte har sett den förut, jag skäms.

Nu när jag har sett den så kan jag garantera att den hamnar på min Top fem filmlista.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0