Leslie Nielsen

Den bästa komediskådisen, min gud och mannen jag önskar vore min farfar är Leslie Nielsen och han dog i söndags...

Jag och min storebror gjorde en pakt för ungefär 2 år sen, att den dagen vi får reda på att Nielsen är död ska vi släppa allt för en dag och bara titta på hans flimer, ett Nielsen-maraton alltså, och kanske en liten tyst minut.

Dom som är bestämda att vi ska titta på är:

Alla nakna pistolen-filmerna 

Spy hard

Titta vi flyger-filmerna

Scary movie 3, kanske 4 också

Mr. Magoo

Som sagt dom över är helt bestämda, men det kommer säker bli fler...så det är det jag ska göra imorgon när jag borde vara i skolan, men jag känner att detta är viktigare.

Och lite avslutningsvis så vill jag bara säga att nu när Leslie Nielsen inte finns mer så kommer det inte komma ut en tillräckligt bra parodi någonsin igen...Parodivärlden kommer aldrig bli den samma.

   
   
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0