Life of Ryan

Ryan Sheckler är en sopa...

Visst han kan sin grejer men han är så jäkla jobbig, hela tiden under varje avsnitt "you have no idea what my life as a pro skater is like, I have so many problems...bla bla bla".
Jag vill ha hans liv, varför klagar han så mycket, "mina föräldrar håller på at skilja sig, det är så synd om mig" Allas föräldrar skiljer sig, ta dig samman!
"Jag vill ha en flickvän, varför har jag ingen?" (kanske för att du är gay...) Fan i princip alla tjejer vill ligga med dig, jag skulle t.o.m göra det, fastän jag tycker otroligt illa om dig.

Och när han väl flyttar hemifrån börjar han faktiskt leva som han ska, men nej...det känns för oansvarigt så för att man ska få festa hos honom måste man vara 18 (visa leg), vän med Ryan och bli insläppt av hans vakter som står och chillar vid dörren.

Han lever inte som en pro skater ska leva...

 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0