Lords of Dogtown

Det här inlägget tar lite emot, den här filmen är MIN film, och jag vill inte att någon ska se den, men jag måste nästan berätta hur fantastisk den är.

Skatefilm om 70-talet, och den är verklighetsbaserad (hur tusan stavas det, nej men vi säger att det stavas så, japp okej, jo fasiken det stavas ju så där, okej ja jag googlade och kollade nyss om det var korekt, och det var det och jag blev lite stolt), den filmas också jäkligt soft.

Garanterat en av mina favoritfilmer, och jag vill bara säga att om någon får för sig att se den nu, säg det inte till mig, för som sagt filmen är min! Jag älskar den, vill inte att någon ska se den och för sjutton gubbar det var ju denna film som fick mig att börja åka longboard...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0