Sherlock Holmes

Såg halva igår kväll och halva imorse.

Kommer inte ihåg om det var producent eller regisör, men någon av det är iaf samma som har producerat/regiserat Snatch och hela köret, så då vet man att den kommer vara bra, och man märker av det för att det blir i slutet så att allt har med allt att göra, och det mina små gosegrisar är något fantastiskt, även om jag vill veta allt från början.

Holms är kylig, Watson har snygg mustasch (får man stava mustasch lite som man vill och känner för som    t ex shysst eller finns bara en korekt stavning, för då är jag ganska säker på att min kommer vara fel) och Dredger är stor och vill inte dö, man hör ju för tusan på namnet att mannen är stor. 


Jag har faktiskt inget särskilt roligt att säga om filmen (som alltid annars), den var bara kort och gott bra, finns inte så mycket mer att tillägga.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0