Top 5 (serier)

Tänkte bara lite kort säga att sopan som kommenterade mitt förra inlägg är en mongohora som kan suga ur bajset ur min röv, och vem tusan kommenterar ens en blogg....homosexuellt...och kom igen om du måste välja ett namn, Pedro? det finns gränser på hur fult ett namn får vara, och min "filmlista" råkar vara den bästa listan i världshistorien.

Men hur som helst här är några serier som är tunga:

1. Vad som helst som Fredrik & Filip är med i (Grattis Världen är egentligen min största favorit).
   

2. Scrubs
  

3. Family guy
  

4. Jims värld
  

5. Stockholm live (länge sen det gick på tv, men jag älskar stand up så...fast egentligen vet jag inte om den är 5.a men fan jag orkar inte sitta och tänka ut någon..eller kanske Vänner, eller How I met your mother...fan skit i 5.an, finns massa serier som är bättre men kommer inte på dom just nu...)
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0