Nattbuss 807

Min bror sa åt mig att jag skulle titta på den, och duktig kvinna som jag är så gjorde jag det såklart. Nöjd med mitt val.
Handlar om ett rasist gäng och ett blatte gäng, och en rasist kille blir mördad (han förtjänar det). Nu låter kanske filmen ganske seriös, men när jag tittade på den så skrattade jag många gånger, har underbara citat, okej underbara kanske inte är rätt ordval, men dom säger roliga saker ett ex: två killar sitter och äter korv och dricker öl på balkongen, då börjar dom i lägenheten över skacka mattor (utlänsk familj). En av rasisterna, han som sitter och chillar med en öl, blir toklakk och säger "jävla turkkärring, jag får ju fan damm på korven!"

Och han killen som blir dödad, hans brors röst är inte att leka med, han låter dubbad...eller egentligen så låter alla dubbade, men han är värst.

Och Carlos (kille i blatte gänget) halvsexig kille...filmen är gammal men när jag tittade så tänkte jag: ge honom några år till och andra kläder så har han en Maja.

Men jaja...bra film enligt mig, och jag tror inte att många skulle gilla den, men jag brukar ju gilla sånt som andra inte gillar





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0