Vampire diaries

Såg nyss första avsnittet på säsong 2, (när jag satt och flätade mitt hår, vilket hår menar hon..pubis? Nej för tusan jag rakade ju muttan igår kväll).
Låter det här bekant; halvsnygga människor, vampyrer, en kille är kär i en tjej, och ja just det killen är en vampyr... och så filmas allt i lite "blekt filter". Nej den storyn här ju helt ny och superorginel.

Jag ska inte sitta här och säga att den är helt usel, för visst kollade jag på den då och då förut, men jag känner ändå att jag har sett något liknande förut, men vad kan det vara...?

Finns det kanske en serie, FILMER eller BÖCKER om något som denna serie, nej det gör det nog inte, men varför känns det då så bekant.

Nej jag måste nog säga att skaparen har kommit på en enastående idée som ingen har testat förut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0